Längtan närmast löjlig

För varje gradmarkering som vårvärmen pressar termometern uppåt (eller snarare nedåt och till höger på vår halvcirkelvariant) stiger min längtan efter WTAI. Det kommer självfallet bli en fullkomligt förträfflig helg - men jag kommer känna mig lite kluven över att befinna mig inne på området istället för utanför framför en engångsgrill och en kasse IPA.

Sämre öl inne på området kan jag leva med, sämre mat också för den delen. Men vore inte "Bone Machine" en fantastisk låt att grilla till?

- You were so pretty when you were unfaithful to me!
- Brinn köttbit, brinn!

En vacker duett. I sanning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den duetten blir säkert väldigt vacker.. Dock ska du vara glad att du kan befinna dig inne på området... Vem vet jag kanske har en liten kolikbebis att ta hand om alldeles själv här hemma då:)

Pussen!

2009-05-04 @ 16:08:20
URL: http://missaw.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0