Bara elände nu? Nja, blandad kompott!

Okej, det tråkiga innehållet i det här inlägget är att jag blir hemlös den 29/2.
Det är lite taskig timing, nu när det känns som att jag äntligen börjar få ordning på livet.
Men...det är väl bara att börja leta bostad.

Mer om bostadsjakten senare, jag har lite tankar om hur det ska lösas och är inte speciellt orolig.

Det positiva är att någon påminde mig om det enda positiva Emma Andersson bidragit med till människosläktet, samt det senast riktigt bra som Fredrik och Filip gjort - nämligen SM i Nazireferens.

Taaaaaadaaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Sluggo

Påminde stavas med ett n... Sorry mate! :)

2008-01-14 @ 11:02:10
Postat av: Jag bara jag

Fuuuuuuuuuuck

2008-01-14 @ 12:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0