MEN SLUTA BORRA FÖR I HELVETE

Så länge jag kan minnas har det varit ett återkommande störningsmoment i grannskapet att fanskapshelvetet till misärporträtt som bor intill mig gillar att borra i väggarna. Den här veckan slår dock alla förbannade jävla rekord.
Hela förmiddagen och halva eftermiddagen igår.

Idag, idag idag, har den infernaliske lille illbattingen till invertebrata horunge hållit på sedan klockan nio. Eller så. Nåt sånt. Den första halvtimmen låg jag bara och kved i min av måttliga mängder alkohol semisargade tillvaro. Jag kastade mig fram och tillbaka som en vådaskjuten Stasi-fånge medan borrandet bara fortgick.

Hur många hål kan man behöva?
Är grannhelvetet kvalitetskontrollant för borrmaskiner?

Det här kan fanimig alltså inte hända.
Grannens väggar lär ha fler hål än en moderat ministers beskrivning av sitt förflutna vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Gia

Jösses, han vill naturligtvis att du ska bli helt sjuk, tvångsomhändertagen och uppsagd från lägenheten. DÅ, kommer den listiga ormen att se till att få ditt kontrakt, allt han behöver göra är att putta lite på väggen, den ramlar ihop i en dammhög och vips, så har han dubbla boytan!!! Det var väl inte så svårt att komma på.

2007-09-13 @ 21:37:53
URL: http://www.metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0