Alla vägar Bertil Rom

Eller kanske Alla vägrar Bertil rom. Stackarn, rom som är så gott.
Gärna en lagrad osnobbig variant, typ Havana Club, och så lite is. Och cola. Kanske lime.
Men Bertil får inget.

Stackarn.

Det händer inte så mycket just nu, och det speglas väl i bloggen misstänker jag.

Dock så upptäckte jag idag att man kan köra embed på youtube-videos på wsop-forumet.
Det har varit jävligt kul hittills.
Återstår bara att se på hur omvärlden reagerar.

Just fan., vem var det där aset? Jag var ute och snurrade nån dag, och nån person nämnde något om att spela i Leksand. Varpå jag frågade initierat om hur det var att lira med Belfour, då gick han. Vem var han? När var det här?
Helvete, vilken snobb.

Belone, Beltwo, Belthree, Belfour. Hahahahhaahahhaa. Bella fiore? Kanske Bello?
Äsch, jag bara svamlar. Inget nytt under solen alltså.
Inget nytt under Solan heller, vad jag vet. Bara appropå.

Ska vi leka youtubeleken?


Kommentarer
Postat av: Anonym

meningslööööst ;)
/ F

2007-09-10 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0