Skrubbsår

Ikväll alltså, skrubbsår.

Jag tänkte bli jätteful och ramla och slå mig.
Utan jacka på mig. Jag måste skaffa en jacka, men alla är så fula.

Undrar vad man ska ha på sig ikväll. Sjätte Tunnan, det är något slags Kvarnen för ljusskygga Gotlänningar eller lajvare i Gamla Stan. Gissar att merparten av kvällens sällskap kommer iklädda getskinnssärk eller något slags medeltida prinsessuniform i femton lager. Har för mig att personalen ser ut så också.
Men vafan, ett par illa sittande manchesterbyxor och en huvtröja funkar säkert det med.

Jag har lite vin kvar som måste drickas upp, kanske lika bra att dra i sig några glas innan jag går. Om det nu fortfarande går att dricka. Det blir nog bra.

Lekmans nya skiva förresten...jag vet inte, jag är lite besviken än så länge. Men har fastnat för fjärde spåret - "A Postcard to Nina", ganska bra låt.

Oh well.

Kommentarer
Postat av: Little darling

hahah :D

2007-10-12 @ 13:10:16
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: HeFo

Har du också gula'? =)

2007-10-12 @ 21:35:14
URL: http://hefo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0