Min superkatt har inget könsorgan

Nattlig konversation med en vän. Jag i fet stil (ldo), vän i kursiv stil.
Varning för billiga vitsar utfärdas härmed.

haha steve guttenberg

Vad är dte med han?

b-skådis deluxe

Hehe ja

4+ gör reklam för tre män och en babt

baby

Men du en varning innan du kastar dig in i talking heads träsket nån dag, Lyssna inte på folk som påstår att Burning down the house med tom jones å cardigans är en bättre version....

Hahahahaa den filmen suger

haha jag lovar, ska inte lyssna på dom

Bra! Föresten vad heter den där tredje killen i filmen, förutom selleck å guttenberg?

vet inte, ska lyssna i nästa reklaumpaus

wikipedia, Ted Danson

hAHAHHAHA så jävla viktigt är dte inte, det är ju inte så att jag planerar att se filmen eller nåt. ehh


aah Tack

jaa Sam från Cheers

mmm cheers var det verkligen bra?

jag gillade det iaf inget Seinfeld direkt, men helt okej


Då gillar jag det med, så har jag snott en till grej av dig.

haha

Nej men seinfeld är bra tack vare george... Frasier är också bra också hade jag precis börjat gilla war at home sen försvann det.

hehe tycker seinfeld är bra tack vare alla karaktärer förutom jerry kanske

vad är war at home?

Mmm men george är bäst. Nån serie med michael rapaport eller vad han nu heter som gick på femman, i början tyckte jag det var dåligt sen började jag gilla det.

rapaport ja...den gamle spjuvern

haha vad fan ska det där betyda?

 vem fan är han? =)

är det han i War at Home?

Hmm han är typ 35-40 och ganska ful..

aha han

Du skulle nog känna igen han om du såg han.

mmm, han är den där fula killen i War at Home

är jessica alba snygg tycker du?

hahaha

minns inte riktigt hur hon ser ut

hahahahhahah genom fönstret.... haha min humor tar aldrig rast.

haha

- Min lägenhet har inga fönster - Men hur ser du ut då? - Vedervärdigt!


Nej men seriöst så lär jag sitta ner nån dag snart och planera fler spontanskämt, de jag har börjar sina...

hahahahha

- Jag har inga öron - Men hur hör du då? - Va?

HAahahaha är dte spontanskämt?

ja...varianter på monty pythonvitsen du vet

- Jag har inga nerver - Men hur känner du då? - Jag tror jag är kär

- Jag har ingen tunga - Men hur smakar du då? - Vedervärdigt!

haha det här var fan kul, men jag kommer inte på några bra

- Jag har inga fler repliker - Så vad händer sen?

Vad händer sen?

liksom...hur fortsätter storyn? men det gör den inte...för han har inga fler repliker

äh

aha du försöker få mig att förstå

 - Min apa har inga fötter - Men hur går den då? - Illa

aha ungefär som -min tiger har inget hjärta, -men hur lever den då? -Va?

hmm

 hehe men jag fattar

-Jag har ingen mun... -Men hur dricker du då? -Fanta

oj

mongo =)

Var dte inte rätt?

är Fanta ett bra svar på frågan?

Nej kanske inte vänta försöker en gång till snart

-Min tv visar ingen bild -Men hur ser du magnum då? -I glasSkiosken... haha nej jag är för trött jag kan inte

bättre iaf =)

aaah jag har fattat men jag kommerinte på nåt kul.. Men tex min tiger har ingen mun, hur dricker den då? Lagomt. det skulle iaf vara rätt

ja precis, det skulle vara rätt


Jag ska komma på bättre såna sen

fast ett bättre svar skulle vara "med måtta"

Aaah Ok

tycker jag iaf

-Min katt har inget könsorgan -Hur fotplanterar den sig då? -Snabbt och utan känsla... rätt va?

ja, typ...fast...liksom...jag tror inte den kan fortplanta sig ändå utan könsorgan

- min hund har ingen nos

- hur luktar den då?

- förfärligt!

är ju originalet

Men det var ju en superkatt.

ja men nu fattar jag


 - Min superkatt har inget könsorgan =)

Kommentarer
Postat av: slem!

Fotplantera

2007-10-20 @ 03:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0