Framtvingat inlägg

Den här dagen har inte börjat bra.

Tydligen har folket börjat notera att jag inte uppdaterat bloggen på över en vecka, frustrationen är stor. Man har till och med börjat ta till rena utpressningsfasoner. I morse var det tänkt att jag skulle vakna intill ett blodigt hästhuvud. Som tur är jobbar jag natt och fann istället huvudet liggandes på min kudde när jag kom hem från jobbet. Hästhuvuden är jävligt tunga, men ryms som tur är på ytan av en pizzakartong.

Som om det här inte vore nog måste jag ideligen utstå gliringar över MSN, telefon, brevduvekorrespondens och telepati. Bli av min knullande tillbaka!

Dessutom antyder folk saker om Rålis bland sina kommentarer. Det känns lite mer kryptiskt, men ganska bra.

Så, nu sitter jag här. Eller ligger, faktiskt, och försöker tvinga fram något läsbart.
Haha, lycka till.

Snabb och koncentrerad pokersammanfattning för att hålla pokern till ett minimum:

  • Ikväll fortsätter New York-racet på GNUF, heja mig
  • Ikväll är det tänkt att fslexcduck (Vanessa Selbst tror jag hon heter) och Nextgenneo ska inleda sitt tvåbordskrig på 25/50 NL, först till $20k plus vinner prestige och ära. Jag har $300 på Nextgenneo till 2.25 gånger pengarna, fördelat på två olika vad.
  • Jag stoppade just in 50 raka händer på ett 5c/10c NL-bord, backade bara ett inköp. Stars är riggat.
Jag tror jag har en chichuahua i lägenheten. En finsk, som heter Romeo.




Ja just det, det blev visst Milan för Liverpools del till slut. Easy eh...peasy? Borde kanske säga hej till Ego och fira lite med henne. Jag tror vi vinner i år - om jag inte trodde det vore jag ju inte en enögd supporterjävel.
För två år sedan sportsbetade jag massor på matchen, och allt gick åt helvete. Tänkte vara lite bättre på den fronten i år.

Jag fick 8 gånger pengarna på en femhundring EEK av en kollega (som arbetar med sportsbetting, sick) på Liverpool innan semifinalerna. Jag skulle alltså kunna fegspela motsvarande 3500 EEK på Milan.
Får jag t.ex 2.5 gånger pengarna innebär ju det att antingen så vinner Liverpool Champion's League och jag går +-0, eller så förlorar Liverpool, men jag plussar 5250 EEK. Fast samtidigt har jag aldrig gillat det där tänket, oddset blir ju inte bättre för att jag är försäkrad liksom. Vi får se vad jag hittar för odds...

Jag tänkte runda av det här inlägget med min sämsta bildvits någonsin. Den är så ofantligt dålig att om någon person någonstans någonsin skrattar åt den kommer jag säga upp mig, sälja allt jag äger och flytta till NYC för att slå mig fram som komiker. Lyckas jag med den här kan jag få vem som helst att skratta åt vad som helst.

Persilya Kovalchuk

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Vadå enögd supporterjävel?! Vi VINNER, så är det bara. Gör vi inte det är det domarens fel! =)

2007-05-08 @ 06:26:44
URL: http://sweetestthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0