Så sjukt mycket nytt

Jag vet knappt var jag ska börja!
Okej, först det stora.

Jag har skapat en underblog, eller subblog om man så vill, där jag kommer lista en viktig skiva för varje del i kostcirkeln. Man hittar nog enklast bloggen genom att skriva in "kostmusik" bakom övriga URLen där uppe i adressfältet. Fast man kan ju alltid testa den här länken också:

http://chol.blogg.se/kostmusik

Något säger mig att den strax kommer få sitt första inlägg, i form av Kött, fisk och ägg.

Vidare har jag insett att inte alla mina kära läsare läser mig i Firefox med tillägget Adblock plus. Det är förvisso er egen förlust, men jag vill bara poängtera det att om min blog är full med reklam så är det ert fel, och inte mitt.

Slutligen, en vidundersköterska:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0