Musikbilder

Alla minns väl bilden här nedan? Det är en av dom mest underbara saker som har hänt mänskligheten. 75 artister och band finns representerade någonstans i bilden, vissa mer uppenbara än andra. Om man inte minns bilden, eller har inte ens sett den förr, ska man genast studera den i några timmar innan man läser vidare.
Observera att den är reducerad till 25% av originalstorleken här för att få plats. Vill du se den i dess fulla prakt föreslår jag att du högerklickar och hämtar bildadressen och klistrar in den i en ny flik/fönster.



Mina favoriter (pga klurgihet/klipskhet) är nog:

Dead Kennedys, Alice in Chains och tja...nja. Dom står nog ut =)

Hur som helst, jag har också gjort en egen sån här bild.
Hittar du alla sex artister?



















(Tryck på bilden för en förstorad version)

Kommentarer
Postat av: Spermaslyna

Hmm... hade ju förträngt att du hade en blogg. Så nu fick jag att göra.
Foo fighters, the black sweden, the beatles (ser iofs mer ut som myror...), the sounds? (ser ut som ljudvågor där...), white rabbits och Big city boys?

God natt!

2007-04-04 @ 01:11:38
Postat av: Jag bara Jag

Jag inser mer och mer att den här bilden är ganska svår om man inte är inne på exakt samma tankebana som jag, och är man det är det inte bara perks, om man säger så.

Beatles och Foo Fighters är rätt. Resten är inte särskilt nära :) Två av objekten du gissade på hör ihop.

2007-04-04 @ 10:40:11
Postat av: Anonym

the Ants (som du felaktigt tror är beatles), Echobunny, Pearl Jam och new york dolls. På F vet jag inte men chansar på Europe.

2007-11-15 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0