Nattens citat, thus far

"David has got to feel like he just bought a pumpkin farm and they cancelled Halloween"
- För mig okänd kommentator till finalbordet i 50k H.O.R.S.E.

Briljant. Fast jag är lite orolig över att det ska vara ett välkänt och överanvänt uttryck som jag bara missat. Men med lite tur så har gubben tänkt ut det själv, även om han använt det förr nån gång.
Jag blev t.ex lite besviken när jag insåg att "to look like a deer in headlights" inte var något som Heather bara kom på rakt av.

Just det, gubbens kommentar om pumpafarmen får en givetvis att tänka på Simpsons.

Det här inlägget var inte tänkt att vara längre än så här.
Fast...jag måste youtubelänka lite.

Underbara Sara tipsade om Lemon Demon - Word Disassociation för några dagar sedan, och visst är den fantastisk? Jag har faktiskt tänkt på att det borde finnas låtar på just det temat förr. En fantastisk idé.
Den fick mig dessutom att tänka på en något bättre låt som jag hade glömt bort under nån månads tid.
Ty ty Bison!

dan le sac VS scroobius pip - Thou Shalt Always Kill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0