"Den låter också bra med Tori Amos"

Ja. Det gör den. Låtar gör det.

Alternativa titlar på det här inlägget är "LD Fucking O" eller "När Tori svär stannar klockorna".

Jag har skrivit om Tori förr, men när HeFo återigen nämner min fagra smekning till illusorisk sagoprinsessa kommer jag osökt att tänka på att jag har mer att säga om fröken Amos. Jag tror att alla människor blir kåta av att lyssna på henne. I framtiden, när jorden hotas av en invasion från yttre rymden, och inkvisationstrupper försöker utröna om den där skumma typen är människa eller utomjordisk infiltratör, då kan man spela en minut Tori för personen i fråga. Sedan tar man fram sin kåtometer, och om den inte gör utslag så avrättar man aset.
Kåtometern kommer sälja skitbra. Jag misstänker att priset är många tiotals gånger högre än tillverkningskostnaden.
Alla skulle vilja ha en kåtometer.

"Men om jag gör så här då? Oj! Nu slog den om till fjorton!"

Jag tänker mig att den är lite avlång, med ett räfflat handtag, och längst ut sitter en form av ögla.

As such:




Visst, den ser ut lite som en sån där egyptisk ankh, om jag minns rätt. Men det kan nog designavdelningen göra något åt. Jag menar, vi snackar ändå om ganska långt in i framtiden.
I öglan kommer sedan en display projiceras där viktiga data, såsom föremålets kåthet visas.
Aktiveringsknappen sitter nog på undersidan. Jag misstänker att kåtometerns uppfinnare kommer namnge enheten i vilken man mäter kåthet. Så kan man se saker som "Jag brukar i regel vakna med mellan 13-15 milliRowland när jag får sova ostört" i kontaktannonser, eller "Den här rullen ger en garanterad effekt på minst 25% högre Yang redan efter 10 minuter" i annonser. Jag undrar hur man ska integrera den här enheten i SI-systemet. Men i framtiden kommer forskarna vara sjukt smarta, dom fixar nog det där.

Just det, Tori. Jag tycker att Northern Lad är sanslöst häftig. Inte så sjukt bisarrobra, men riktigt bra. Dessutom ryser jag alltid när hon sjunger "it gets so fucking cold". Tori, skriv en ballad om mig!

Jag undrar förresten vad den kommer heta på engelska, den där apparaten. Hornometer i all ära, men randometer vore ju så sjukt mycket roligare. Om än intetsägande.

Till slut, dagens slogan: Tori Amos - Not fucking aliens since 1963

Kommentarer
Postat av: Frida

vet du, jag kan inte låta bli o garva..
en kåtometer, de e nog den bästa uppfinningen hittills..
men jag tycker ändå att den ser ut som en kuk.. faktiskt.
nu har jag inte tid o skriva mer om kukar o om saker som e ointressant, jag måste packa lite till :)
ciao

2007-06-09 @ 10:08:59
URL: http://rosesinglass.blogspot.com
Postat av: Slemmo

Personligen tycker jag att penisar har hyfsat hög intressefaktor, särskilt min, men det är inte därför jag är här.
Ville bara säga att jag älskar dig!
du > 3

2007-06-09 @ 23:14:26
Postat av: Jag bara Jag

Sluta ragga i min blogg! :)

2007-06-10 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0