Allt på en gång?

Jag har aldrig hatat mitt jobb mer än nu.

Hur kan jag råka ut för två såna kompletta idioter samma dag? Och just idag, när jag minst av allt vill vara här?
Skjut mig, eller flyg hem mig. Mer miljövänliga alternativ: knivmörda mig eller sätt mig på båten. Med en öl i handen. Fan. Allt ska visst bara loss idag. Ger mig fan på att när jag kommer hem så har vi haft inbrott och datorn är stulen.

Dagens låt är lugnande. Bra så.
Fan, jag känner egentligen inte för att blogga.

Apati är bra i juni, har jag hört.

Oh, just det. Ingen gillar er musik, ryssjävlar.

I alla fall - Sjung flicka - sjung

Kommentarer
Postat av: goga

пошёл нахуй ебАныйврот расистский пидр

2007-11-29 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0