Observation

Sverige är ett av få länder där man kan bli ihjälskjuten i Handen.

Kommentarer
Postat av: niklas


Sverige är väl också ett av få länder där man kan bli skjuten i frankrike?
Du skrev förut att lazy var världens bästa låt på 4 bokstäver!
Hurt då?
cash motthafucking cash!

2007-07-18 @ 21:08:50
Postat av: Jag bara Jag

Något Frankrike har jag aldrig känt till, så det kunde jag dessvärre inte begagna mig av.
Hurt var dessutom en snygg inflik, troligen en bättre låt.
Nu inser jag ju också att Beatles - Girl är bättre.
Musiklisteteori är svårt ibland.

2007-07-19 @ 03:30:08
Postat av: Gia

Sverige är också ett at få länder där man i en försäkringsutredning kan hitta följande vittnesmål:
Den döde kom cyklande från höger...

2007-07-24 @ 19:19:48
URL: http://www.metrobloggen.se/catfight

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0