Jag ritade lite igår

På pokerforum.nu (jag kan tydligen inte hålla mig borta) fördes en otroligt ointressant diskussion om olika kampsporter, och om vilken morgonrocksnisse som var bättre än vem.

Sedan började folk referera till tråden på 2+2 där man diskuterade människa mot chimpans - helt plötsligt blev tråden läsvärd!

Det absolut roligaste var när en av forumets i särklass största degskallar, Psykologen, började prata om hur han vid flera fall överfallits av apor. Jag tycker det är så sjukt roligt. Jag tänker mig en skäggig Freudwannabe som strosar runt i djungelns utkanter och helt plötsligt blir påhoppad en besvansad liten krabat. Sjukt kul.
Sen tänkte jag lite till, med följande resultat: (Psykologens avatar på forumet är den lilla katten i ruta tre)


1. Psykologen satt en varm julidag och chillade med ett glas chablis utanför sitt sommarställe i Dalsland.
2. Plötsligt så dyker från ingenstans en jättelik gibbonapa upp!
3. Beväpnad med erfarenhet och dumdristigt mod kastar sig Psykologen upp i stridsställning, fullt medveten om att gibbonapan kommer försöka sig på en skenattack.
4. Men föga anade att det inte alls var någon gibbonapa, utan ett svart mördartroll som slugt nog klätt ut sig till en ofarlig primat för att lättare komma åt sitt offer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och när man inte tror att det kan bli mycket bättre, så visar det sig att han dessutom roat sig med att skrämma krokodiler. Vilken hunter! Jag tror förövrigt att han bär en tigertand eller hajtand i ett läderband runt halsen.

2007-07-06 @ 13:42:35
Postat av: Jag bara Jag

:) Det akademiska Sveriges Steve Irwin. Jag blir lite blöt i byxan bara jag tänker på honom.

2007-07-09 @ 15:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0