I vilket jag uttrycker mitt hat

Idag har det så slutligen hänt - youtube har blivit blockat på jobbet.
Återstår bara att se vad mer som blockats, när jag öppnar munnen för att skratta kanske det förblir tyst, och jag slår vad om att toalettpapperet är utbytt mot nåt mögligt gammalt Krustjevpapper.

Jag undrar lite vad man vill uppnå.

"Det räcker inte med att vi övervakar varje musklick som våra kontorsråttor gör, har 100% koll på vem som gör vad och hur mycket, hänger ut anställda som gör misstag via regelbundna mailutskick till hela kontoret, vi ska se till att allesammans dör av uttråkning så fort någon, gud förbjude, inte har något att göra också."

Jävla dagismetoder.
Jag hatar mitt liv.
Jag känner mig så viktig.

Jag har ritat en sketch över ett drömscenario för den ansvarige, det involverar Eiffeltornet och en elefant:



Antagligen mer whine senare under dagen.

Dagens ord: Negerbörd
Dagens icke-whine: Fick igår reda på att jag vann förra veckans HH-jackpott (igen)
Dagens låt: Nej just det, kommer inte åt youtube. Äckliga slemhinnebeklädda portvinssnobbar till möglig fladdermusavkomma, det är vad ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0