Piratmusik och köttfärs

Piratbukten har en ny och intressant betafunktion för att sortera musik efter artister.
Det är helt föträffligt njutbart än så länge!

Jag ska framöver bekanta mig med bland annat the Decemberists och the Posies tack vare den funktionen.
Mer lär komma.

Härligast av allt var dock att jag återupptäckte användaren knaverlisa. Vilket geni den kvinnan(?) är!
Musikporr galore. Och jag som letat så efter såna självklarheter som Suedes debutskiva bland annat...
Jag är i sjunde musikhimmeln.

Oh, just det. Jag var nere på Ica och handlade idag. Det blev mest såna där tråkiga saker. Bröd, toapapper och tvättmedel. Jag löste det genom att köpa ett chokladwienerbröd också.
Sedan gick jag vidare till den andra butiken, som heter Matöppet, tror jag. På Matöppet köpte jag ett halvkilo svensk köttfärs.

Jag tänkte inte på det då, men expediten tänkte säkert att jag var en sån där nyhetshysteriker eftersom jag bevisligen skött den mesta av min shopping på Ica (halvfylld plastkasse i händerna), men stannade hos den lite dyrare butiken just för köttfärsen.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad önskar du dig i julklapp? :)

2007-12-11 @ 02:24:20
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0