Nytt bloggnamn

Nu när jag inte bor i Estland längre så började det förra namnet på bloggen kännas en smula retarderat.
Jag gillar det nya namnet än så länge, men kommentarer är alltid välkomna.
Kanske blir det så att jag kommer byta namn på bloggen som andra byter byxor. Eller som jag bytte namn på MSN för några år sedan. Det var väldigt kul ända tills Nalle flippade ut och tyckte att jag borde heta som jag heter.
Vilket jag ju nu gör - nästan.

Aaaah, det var tider det. Jag hade ofta MSN-namn efter låtcitat. I regel Pixies eller Smiths.
Det var underbart att logga in som "We will wade in the shine of the ever" eller "Now I know how Joan of Arc felt".
Inte så mycket för att folk skulle säga "Ah! Bigmouth strikes again!", utan mer...jag vet inte. Men roligt hade jag.
Skrock skrock.

Visst har det varit mycket text och lite bild på sistone? Eller rättare sagt, det har inte varit något alls på sistone, men sist det var så var det mest text, ett tag. Kanske borde man lägga in nåt krystat här, eller så skriver jag klart reserapporten från semestern. Men...det börjar ju kännas så avlägset.
Äh, det kan nog bli kul ändå.

Jag fick just feta munchies för lösgodis. Kan man få munchies utan att röka på? "Höhö jazzztobak". Jag är i vart fall sugen, så jag ska springa ner på Ica. Jag har en ganska märklig tankekamp med kassörskorna på Ica - inbillar mig att jag framstår som kufsluskig i deras ögon då jag så gott som enbart handlar toalettpapper, fryst mat, färdiga sallader och loka där. Ungkarlskliché´galore liksom. Men då tänker jag att "Haha! Trodde ni verkligen att jag handlar mina basvaror på ert lilla sunkIca? Åh nej! Jag storhandlar minsann på Ica Maxi (det gör jag inte) och nödshoppar här, lokalt". Men...jag är lite osäker på om dom tänker så längt.

Oh well, off I go.

Puss! Hoppas vi hörs snart igen.

PS Jag har börjat se Sopranos från början

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ska inte du uppdatera mig först om att du inte ängre bor i estland du Mäktige Erövraren Isballe den Äldre?

2007-08-23 @ 19:12:04
URL: http://littlevoice.blogg.se
Postat av: Slemmo

Vad är detta? inaktiviteten är total! hur har du tänkt att jag ska kunna jobba 50 timmar över helgen om jag inte får läsa nya blogginlägg från dig? va? ;)

2007-08-26 @ 06:25:29
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Troligtvis tror alla på ICA Rimbo att jag är bulimiker eftersom jag köper stora lass chips & godis & ändå inte är en rullande boll.
På vintern ser jag dock ut som en rullande boll eftersom jag har så mycket kläder på mig, så då känner jag mig istället som en tjockis som köper chips.. & det är värre.

2007-09-09 @ 20:23:35
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0