Hur fungerar omvärlden?

Jag känner mig väldigt ofta som en utomjording på motherfucking Venus.
Hur kan jag dela arvsmassa med alla dessa människor?

Kolla här, en omröstning Aftonbladet har idag på sin förstasida:



Hur fungerar det där? "Jaaa alltså...jag har starka känslor gällande vad barnen har på sig. Inte så att jag bryr mig ifall trettonåringar ser ut som lättlagda halvnakna våp, nej nej. Jag är ute efter något större. Tänk ifall någon elev inte ser svarta tavlan för att killen, det är alltid en kille, framför har en keps på sig!"

Allvarligt nu. Vad fan är problemet? Exakt vad händer ifall en ungjävel har på sig huvudbonad på biologilektionen? Smälter polarisen? Kommer Spider Pig sluta vara rolig? Kommer resterande yngelklass få så svårt att koncentrera sig på undervisningen att alla kommer handla på det individuella programmet och sluta sina dagar som bensinmacksbiträden? VAD ÄR GREJEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0