Ska nog inte bli proffs ändå

Trött och seg på jobbet, så klart.
Inget att göra, så klart.
Jo, eller alltså. Lite har jag ju haft att göra. Som den där konstiga mannen med eventuell norsk accent som ringde mig och ville jobbiga saker, fast han inte borde kontakta mig. Han gav mig lite att göra. Dansken, också.
Men rent generellt har det varit en jobbmässigt lugn morgon.
Så vad gör man? Man spelar.
Men det har mest gått berg-och-dal-banan


Korten och jag ville verkligen inte samma sak idag. Men vad gör man?
Det är ju så roligt att spela. Och sitter man vid datorn och inte har något annat att göra...
Men:
Har inte råd att fortsätta backa så här. Ska inte spela när jag är trött.
Fan fan fan.

Jag vet inte om jag borde publicera resultaten i bloggen, eller om det kanske blir för pinsamt att visa mina förlustsessioner för hela omvärlden. Hmmm.
Nej, kanske kan det hjälpa mig med självkontroll och karaktär om jag inte hymlar med mina backsessioner.
Man vill ju inte få någon att tro (minst jag själv) att en spelares liv alltid är en dans på rosor.

Jag antar att en riktig hustlagambla har sig själv som största fiende. Jag menar, det hör ju till livsstilen att kunna prata in även den tightaste och brightaste opponent till att göra fel spel, och vem kan vara tightare och brightare än jag själv? Solklar utmaning alltså! Det omöjliga skall genomföras.

Haha, man skulle utan tvekan kunna skära bort 80% av ovanstående text utan att tappa ett uns information. Jag är så härligt ineffektiv, lite grann som en fogsvans i koppar. Fast kanske inte lika vacker. Koppar är en ganska vacker metall. Det kanske kan vara en ide till inlägg förresten, mina vackraste metaller. Det kanske kan behövas ett avbrott i allt musikprat.
Usch! Att ens tänka tanken. Nej, jag är nog lite för feg för att undvika musiken.

Nånå, nog pladdrat, här kommer förmiddagens resultat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0