Hur full kan man vara?

Det känns så märkligt när jag tänker tillbaka på senaste ca tre kvällarna.
Jag känner verkligen inte igen mig själv.

Jag brukar vara en ganska trevlig prick till vardags, förutom i chattrutan på diverse spel, men det är nåt helt annat. Tillbaka till kärnämnet nu. Jag har varit tokfull tre nätter i rad. Fine.
Jag vaknar upp nästföljande dagar i något slags nojjigt rus. Bakis, visst. Det hela är mycket märkligt, jag vill helst springa omkring i cirklar. Antagligen för att jag fortfarande är berusad.

Men.

Det konstiga i sammanhanget är inte bakfyllorna, utan själva fyllorna. Jag har fått för mig att jag varit dräggfull. Sådär tunnelseende tafsa servitrisen på rumpan, kissfläck i byxan-finlandsfärjefull. Typ.
Jätteångest idag.
Självklart är jag ledsen över att alla åkt hem. Hela pokerfamlijen. Det kommer jag behöva skriva mer om. Men framför allt så är jag lite orolig över att jag kanske betett mig illa nån av kv'ällarna. Fan - vill ju bara vara den spralltrevlige pricken. Men det har säkert gått bra.

Nånå - nu väntas det på pizza, sen ska jag powernappa lite. Jobb i natt - återkommer troligen till ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0