Dödsblog

Det här kan vara mina sista rader.
Jag går igenom en helt bisarr fysiologisk upplevelse as we öh...type.

Det känns som att en alien-alien håller på att födas ur min bröstkorg. Snabb recap:

Jobbar, vi var några som beställde utkörd pizza. Tog en stor en köttfärs, jalle och nåt mer. Gott. Drack cola. Nån annan åt en likadan och drack samma cola. Dvs, jag är nog inte matförgiftad.

Om jag ska försöka beskriva lite närmare så känner jag ett stort tryck i övre delen av magen, samt i bröstkorgen. Det skulle ju kunna vara tidernas värsta fall av sura uppstötningar, men jag vet ändå inte. Det är alltså inte smärta, utan bara ett stort stort obehag. Dessutom känns det "tungt" i halsen. Det här är skitskumt. Hellre svåra smärtor nånstans, det har ju hänt förr. Men jag hatar okända obehagskänslor av hög magnitud. Kanske borde uppsöka läkare i morgon. Om jag hinner. Jävla krångel i morgon.

Nånå, skulle jag kola i natt så vore väl timingen rätt bra. Inte för att jag inte trivs med livet, för jag stormtrivs, men för att jag har jobbat bra på att stärka många band till jätteviktiga människor den senaste tiden. Sannolikt så reagerar kroppen på att jag inte sover på nätterna och krökade 10 dagar i sträck nyligen. Det är säkert relaterat iaf. Jag ger mig själv 85% av överleva natten.

Ses i morgon, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Andy

Vad sägs om lite vila och tid att hinna ikapp? Kroppar reagerar på sånt... inget du behöver uppsöka läkare för.
"Krya på dig"

2007-04-18 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0